سوله دست دوم و یا استوک
 

سوله دست دوم

صنعت سوله سازی به عنوان مهم ترین صنعت در راه اندازی کسب و کارهای مختلف می باشد. ساخت مراکز کاری و تولیدی در ابعاد وسیع تر و با امکانات بیشتر از جمله مزایایی است که اینگونه سازه ها می توانند در پی داشته باشند. سوله دست دوم و سازه های فلزی در صنعت ساختمان سازی صنعتی این امکان را فراهم می آورند که افراد بیشتری در داخل یک مجموعه در کنار هم به فعالیت مشغول شده و تجهیزات تولیدی و صنعتی مورد نیاز آن فعالیت نیز در کنار هم قرار گیرند در نتیجه راندمان کاری بیشتر خواهد شد. این صنعت تولید محصولات مختلفی اعم از سوله سنگین و نیمه سنگین و غیره را شامل می شود.

مهم ترین خصیصه سوله های دست دوم قیمت بسیار پایین آن در مقایسه با سازه های نو و همچنین مقاومت بالای آن در مقایسه با سازه های خرپایی و یو بی ام است. آماده بودن اسکلت این نوع سوله باعث پایین آمدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت می گردد و برای کارفرمایان و افرادی که در حال شروع کسب و کار خود هستند بسیار مقرون به صرفه است.

ساخت سوله دست دوم

در این مقاله سعی نموده ایم ابتدا به تعریف این نوع سوله ها پرداخته و در خصوص مزایای بیشماری که این نوع سازه ها دارند شما کارفرمایان و مشتریان محترم را مطلع خواهیم کرد. در ضمن هرچند که این مقاله از کامل ترین در این حوزه محسوب می شود اما در برخی از سایت های مرجع هم در رابطه با موضوع این نوشتار وجود دارد که قابل توجه هستند.

مزایا و قابلیت های سوله دست دوم

به دلیل داشتن مزایا و قابلیت های فراوان ، بسیاری از صاحبان مشاغل امروزه به دنبال سوله های دست دوم یا کارکرده هستند و مایلند که به جای ساخت یک اسکلت فلزی نو ، این روش را پیاده سازی کنند. توصیه می شود تا جهت کسب اطلاعات کامل تر ، سایر مقالات سایت را مطالعه نموده و یا با کارشناسان شرکت سوله آکام فلز تماس گرفته تا از راهنمائی های خوب این عزیزان بهره مند شوید.

 

اما قبل از هر چیز این نکته را باید عنوان کنیم که اکثر سوله هایی که تحت عنوان دست دوم توسط این شرکت بفروش می رسند اسکلت های فلزی دمونتاژ شده ای که متعلق به یک مکان دیگر بوده اند ، نیست. تمامی محصولات ما اسکلت های نویی هستند که در انبار کارخانه دپو شده اند. سوله های دست دوم این شرکت حتی به مرحله نصب و اجرا نیز نرسیده اند در نتیجه در حد نو هستند.

 منبع : https://soleakamfelez.ir/%d8%b3%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%88-%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سوله سازان
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سوله سازان و آدرس sulehsazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: